петък, 19 октомври 2007 г.

До пушачите Vol. 1 (защото ще има и още!)

Защо бе, егоисти такива, не можете да разберете, че не сте сами на тая планета?
Разберете, че не искам да ви дишам дима!
Не искам да смърдя на цигарите ви!
Не искам да живея по-малко, защото съм пасивен пушач!
Не искам да се чувствам некомфортно навсякъде, където сте вие!
Писна ми да правя салта и кълба и да се търкалям по тротоарите, за да избягвам тъпите ви огромни натрапчиви облаци пушек!
Писна ми да си задържам дъха почти до смърт, когато минавам през 3892934 поредни облака дим! Накрая ще хвана белодробно заболяване и моля забележете - не ОТ, а ЗАРАДИ цигарите!
Писна ми да ме карате да се местя 5 метра по-вдясно на спирката, за да не ви дишам отровата!
Писна ми да настъпвам фасове на всеки квадратен сантиметър!
Писна ми да виждам горящи кофи за боклук!
Разберете и че, когато са пластмасови, се топят!
Писна ми да ми замърсявате въздуха!
Писна ми да кашлям!
Писна ми децата да ви дишат изгорелите гадости!
Не искам глобално затопляне!
Не искам парников ефект!
Искам си хубавата българска зима!
Искам над София да летят птици, без да се задушават!
Искам да се разхождам на спокойствие!
Искам да си разхождам кучето на спокойствие! (да, някога имах такова...)
Не искам ши*ани 7-сантиметрови топлолюбиви хлебарки в квартала си!
Писна ми да ме карате да си държа дрехите в друга стая, за да мога да заспя без да ми смърди на пушено!
Писна ми да обвинявате колите и фабриките! Те не са виновни, че пушите! Те не са единствените!!!!!!
Писна ми да казвате, че, ако вие спрете, нищо няма да се промени и че ще спрете да пушите, ако всички останали пушачи спрат!
Писна ми да си хвърляте фасовете пред краката и да не ги настъпвате!
Писна ми да ви гася фасовете! Научете се сами беее!!!!
Писна ми да си мислите, че на никого не пречите!
Писна ми да ми пречите!
Писна ми да пушите!
Писна ми от вас!!!!

Защо не можете да разберете, че всяка секунда живот е ценна?! А ако сте решили да се самоубивате - МОЛЯ не убивайте и мен или просто се гръмнете!!!
Защо не разбирате, че ПУШЕНЕТО УБИВА!
Само човекът може да бъде толкова тъпо животно: на кутията пише, че употребата на продукта съкращава и влошава по всякакъв начин живота на него, на децата му, на приятелите му и на всички околни. Човекът ясно осъзнава, че недостатъците на продукта са стотици пъти повече от предимствата му. Въпреки всичко, той не само го употребява, ами ПЛАЩА за него!!! Аз ли съм крив или светът е ненормален?!?!?!?! СТИГА!!!!!!!!!!!!

А на който му се спори - http://forum.uni-sofia.bg/forum/viewtopic.php?t=8355 Тук съм казал същото. Има коментари, има спорове, има всичко, има много и ако някой започне да ми се кара, без да е прочел какво пише там, ще се бием...

И хайде да се разберем - не мразя ВАС. Имам приятели пушачи (които, разбира се, винаги се съобразяват с мен). Мразя това, че пушите. Мразя цигарите. Мразя производството на цигари. Мразя факта, че им пълните джобовете, за да ви тровят. Това мразя.
Айде със здраве, както казваше човекът от Стрелбище, който се мислеше за регулировчик...


Няма смисъл да ви казавам кои дробове са на пушача...

Няма коментари:

Нещата такива, каквито са...